vineri, 13 martie 2009

Visul frumos s-a transformat cu repeziciune in cosmar.
Am 49 de ani, am fost casatorita si am doua fete mari care au ramas cu tatal lor dupa varsta de 16 ani
Ne-am casatorit inca din facultate si la un moment dat nu ne-am mai ingaduit cu nimic, asa ca ne-am despartit.
Defapt el s-a mutat cu femeia cu care avea in secret un copil.
Am trecut peste asta, am mers la psiholog si dupa o vreme am inceput sa ma redescopar.
Am avut o relatie cu un doctor care era casatorit si tot ameninta ca isi paraseste sotia.
Timpul trecea si intre timp am descoperit ca se uita cu interes la fata mea ce mare, am intrerupt relatia instantaneu fara sa sufar si sa-mi para rau.
Eu am casa mea pe care mi-a lasat-o Bogdan si am o afacere proprie care ma ajuta sa am un trai decent.
Acum trei ani am facut un credit si am cumparat un apartament de trei camere pe care l-am inchiriat si mai raman cu un venit dupa ce platesc rata la banca.
Dar nu asta vreau sa va spun.
Acum cinci ani am cunoscut un barbat mai mare ca mine cu trei ani care era in divort, din alt oras, l-am cunoscut pritr-un concurs de imprejurari cu afacerea mea.
Ne-am placut, ne-am ajutat foarte bine impreuna si pana la urma prietenia noastra s-a transformat intr-o relatie de dragoste.
La viata mea facusem dragoste cu trei bartbati, dar cu Cosmin era ceva deosebit, aveam parte de scene lungi de preludiu, ma atingea tot timpul cu multa gingasie, scena noastra de dragoste era rupta din povesti...mi se intampla in sfarsit sa fiu iubita si dorita, mi se intampla in sfarsit sa ma simt femeie. Si aceste scene nu au fost singulare, se repetau cu regularitate si ma determinau sa cred ca totul este in sfarsit ok.
Erau dati cand lipsea mai mult cu treburi prin tara, dar fiecare intoarcere de-a lui era un prilej de sarbatoare. Primeam mereu flori de la el, este un tip galant si atent.
La un moment dat mi-a spus ca ar vrea sa ne casatorim, mie im era bine asa, nu doream sa se schimbe nimic. Avea si el copii, averi de impartit si o fosta nevasta pe care o ajuta inca cu bani.
Ma intreba mereu de ce nu ma marit cu el si sa ma mut la el in oras, dar eu nu doream sa renunt la afacerea mea si sa-mi mai vad fetele atat de des.
De curand, m-am hotarat sa ma marit cu el si am vrut sa-i fac o surpriza. M-am dus la el in oras, aveam cheia de la apartament si m-am suit in masina si in doua ore eram in holul casei lui.
N-am sa uit niciodata, am dat cu ochii de niste ghetute de dama si o poseta maro langa. Inima imi batea sa iasa din piept, simteam ca totul sa derama si pamantul imi fuge de sub picioare. usa dinspre hol s-a deschis si a aparut ea intr-un furou roz, o femeie micuta si inrosita toata de emotie, a inceput sa se scuze ca ea a venit la curatenie ca este de landa o comuna alaturata.
Inima imi batea in gat, aparut si el la bustul gol, mi-a facut cunostinta cu Marina si dupa ce am stat un minut pe un scaun si am baut un pahar cu apa, m-am trezit din nou in masina in drum inapoi spre casa. Nu-mi amintesc nimic din ce am auzit, doar ce v-am spus .
Inima mea este franta in mii de bucati. Nu stiu ce sa fac.

Aceasta poveste ne-a trimis-o Agafia in speranta sa putem sa o ajutam sa merga mai departe.
Voi ce ati face in locul ei ?

5 Comments:

  1. DĂSCĂLIȚA CREATIVE TRAINING said...
    Hotărârea este numai a ta, dar e greu să nu ai încredere în omul de lângă tine.
    Amy said...
    Nimeni nu cred ca poate spune ce ar face in locul ei daca nu a trecut pe acolo ,eu insa asa vrea doar sa ii spun CAPUL SUS viata merge inainte ,gandeste-te doar la ce ai implinit in viata ,la cele 2 fete frumoase si sanatoase pe care le ai si da vina pe soarta sau cum spun japonezi karma ,karma lui negativa a fost de vina :D asa ca bucurate ca ai scapat de un barbat care nu te merita oricum si multumeste cerului ca nu ai descoperit ce fel de om era defapt dupa casatorie sau dupa n ani petrecuti alaturi de el in minciuna !!!

    Asa ca draga mea nu mai fi trita ci bucurate de viata ,calatoreste fati orice pofta iti poti permite viata poate fi frumoasa si fara barbati sa stii :D ,eu iti doresc tot binele din lume si multa multa sanatate !!!!

    Pupici Amy
    Pufulete said...
    As vrea sa stiu
    Cum imi pot posta si eu povestea
    Stefania said...
    @Pufulete
    Trimite povestea ta la adresa de email: povestidesticla@gmail.com
    Multumesc !
    Stefania said...
    Am schimbat lookul blogului nostru si asteptam multe multe povesti de la voi in 2010 !
    La multi ani si Doamne Ajuta !

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates